2012. április 2., hétfő

Egyik labam itt, a masik ott

Hjajj, sokfele volt ez a het. A het elejen a nagyoknal, a kilencedik osztalyban voltam, amiben nem volt semmi extra. Egy kicsit meg el is szomoritott, mert nagyon olyasmi, mint ami itthon is van. Aztan meg a het masodik feleben inkabb a diagnosztikai területen voltam delelött, ugyanis aprilissal megkezdödnek a beiskolazasi vizsgalatok. Nem akarok itt reszletesen erröl irni, nem szeretnek senkit sem untatni szakmai kerdesekkel, minden esetre az elmondhato, hogy mindez odahaz - megaz alulfinanaszirozas ellenere is - sokkal jobban szervezett, alaposabb es szülö- es gyerekközpontubb, mint itt.
A delutanok a jolesö megszokottsagban telnek, jo ez. A heten kerdezte eppen Herr Kamleiter, a suli igazgatoja, hogy nem unom-e magam. Hogy öszinte legyek, nekem kifejezetten jo, hogy a delelötti sok ide-oda menes közben van egy kis allandosag is a munkamban. Megszerettem a csoportot, raadasul ez alatt az egy honap alatt sokat küzdöttünk egymassal, nem szivesen hagynam öket ott.
Mar talan irtam, hogy kitüztünk magunk ele egy közös, csoportos celt, hogy szeretnenk 10 delutant veszekedes, verekedes nelkül eltölteni, ha sikerül, akkor elmegyünk kirandulni Ulmba. Nos, örömmel jelenthetem, hogy tul vagyunk a masodik alkalmon is. Amit eszrevettem, hogy leginkabb ök nem hisznek abban, hogy ez sikerül. Bizom benne, hogy ezzel megint megerösitettük öket, hogy ez igenis elrhetö cel.
Ami az itthoni dolgokat illeti, komoly valtozas allt be: vasarnaptol kezdve öngondoskodas van napi renden. Eddig szinte mindenben kiszolgaltak minket, es tekintettel arra, hogy a voltak, akik mindezt nem tartottak sokra, azaz pontosabban termeszetesenek tekintettek, ezer ML elhatarozta, hogy aprilis 1-töl nem vasarol, föz nekünk többet, hanem mindenki megkapja aheti kajapenzet, esm indenkinek maganak kell gondoskodnia az etelröl. Nos a rendszer elindult, megha nem is teljes gözzel, mert egy csomo "közös" kaja maradt, amit meg lehet enni. Ezt a fiuk rendesen ki is hasznaljak, mert nem vasaroltak be maguknak, hanem a közös kajat eszik. A hetvegen en föztem, mindenkitöl beszedtem a ra esö penzt, es csirkepaprikas volt tesztaval, meg egy kis desszert. Kivancsi leszek, a jövöheten, amikor en is Judit is Kölnben leszünk, mit fognak enni vagy fözni.
Egyebkent most tavaszi szünet van, nincs tanitas ket hetig, igy kenyszerpihenön vagyok. A heten mindenfele kirandulast tervezek, a következö heten pedig kötelezö EVS szeminarium Kölnben.
Amit meg erdemes megemliteni, hogy meglatogatott engem mar a husveti nyuszi es kaptam a közvetlen kolleganömtöl, Elketöl egy borsmalmot...nagyon helyes darab. Igy most en is keszitek neki valamit, egeszen pontosan egy viragtartot makramezok mindenfele gyöngyökkel, amiböl mar kettö is elkeszült, de egyik sem az igazi. Szoval tovabb probalkozom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése